sexta-feira, 21 de novembro de 2014

[Movember] #4: Feeling Blue - Park Avenue + Nailz Craze

Bom dia maravilhosas!
Good morning gorgeous!

Não sei vocês, mas eu estou desesperada com os dias passando rápido demais. Não tenho tempo para nada e tenho tanta coisa pra fazer. Ainda bem que os posts estão programados né? Assim não abandono vocês de vez. Rsrsrsrsrsrsrs
I don't know about you, but I'm desperate with these days going by so fast. I have no time and a lot of things to do. Luckily the posts are scheduled right? So I don't abandon you for good. Rsrsrsrsrsrsrsrs



Continuando com a saga do Novembro Azul, aqui está uma mani que amei de paixão. O pulguentinho de base é o Feeling Blue da Park Avenue, mas ele é tão discreto que nem dá pra ver direito que é pulguentinho. =/
Going on with the Movember saga, here's a mani I adore. The speckled I use as base is Feeling Blue by Park Avenue, but it's so discrete you can't even notice it's a speckled. =/



Como disse no post do Passionate About You, consegui comprar todos os outros e vou fazer um postão com os swatches da coleção, por isso não mostro ele peladinho aqui. 
As I said on the Passionate About You post, I was able to buy the whole collection and will make a big post with swatches, so I don't show it on its own now.



A carimbada foi usando a plaquinha NC02 da Nailz Craze usando o esmalte para carimbo 1 White da Mundo de Uñas. Amo demais essas plaquinhas e essa é uma estampa que acho muito linda.
I stamped using the image plate NC02 by Nailz Craze and the stamping polish 1 White by Mundo de Uñas. I love these plates and this a a pattern I find very pretty.



Estão conseguindo fazer manis azuis?
Vocês fazem uma vez por semana como eu ou o mês inteiro?
Are you being able to make blue manis?
Are you making a mani a week like me or are you wearing blue the whole month?

Beijooooooooooo
Kissssssssssssssss